Innan jag badade igår morse var jag på bageriet här i kvarteret och köpte lite bröd till nästa vecka då jag får besök.
Efter morgondopp och frukost städade jag mitt hem. Efter lunch hörde Arwid av sig och ville ses i Södra Näs på eftermiddagen. Jag packade badväska, dryck och lite annat och cyklade dit. Mysigt att träffas 💗 och skönt att bada.
Mulet och lite regn här nu så inget morgondopp idag. Skönt att det är lite svalare idag. Nu när det varit värmebölja är det väldigt skönt att bo nära havet, skönt att kunna svalka sig i havet när man vill. När jag bodde i Mjölby längtade jag efter närhet till vatten för att kunna bada lite spontant, ta ett morgon- eller kvällsdopp. Jag längtade efter lite vatten då och nu bor jag alldeles intill ett hav. Jag älskar havet 💙I morgon kommer vännen Maria och hälsar på några dagar. Hon åker buss från Mjölby till Borås och därifrån tåg hit till Varberg. I morgon förmiddag möter jag henne på stationen. Sedan får vi se vad vi hittar på, det beror ju en del på hur vädret blir.
Idag är jag hemma och fixar lite inför dagarna med Maria. Kanske blir det ett bad i havet framåt kvällen.






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar