Helt underbart skönt att bada på morgonen och sedan sitta på stranden en stund och bli värmd av solen.
Så lugnt och fridfullt här på morgonen, bara jag och några andra morgonbadare.
Stranden är lika fin som en nypistad slalom-backe
Efter ett uppfriskande bad och en stund på stranden i solen cyklade jag hem och gjorde frukost. Att börja dagen på detta sätt är verkligen livskvalitet på högsta nivå.
Ha det bra alla ni som besöker min blogg!
Hälsningar och kram från Kerstin 💙💙💙






Inga kommentarer:
Skicka en kommentar