08 april 2016

Finbesök

Lite sent på säsongen har vi fått finbesök av domherren med fru vid vårt fågelmatarställe. De har besökt oss varje dag den här veckan. Ett stiligt par!
Jag har inte kunnat motionera på tre veckor pga min förkylning. Men... igår kunde jag äntligen gå min motionsrunda igen. Idag har jag träningsvärk, av en promenad! Jag mår inte bra av att inte motionera. Min kropp vill och behöver röra på sig. Ikväll ska jag hämta sambo vid stationen, han får ta bilen hem och jag tar en promenad tillbaka. 

2 kommentarer:

n sa...

Så vacker domherren är och vad gott att både du och jag har återhämtat oss ifrån vårförkylning! Men träningen går lite trögt här också...energin är låg!
Önskar er en mysig och solig helg!
Kram, Gunilla

Kärrans blogg sa...

Hej!
Ja, träningen går trögt men bättre och bättre
Kram
/Kerstin