13 november 2016

Helgen

Igår hade vi en väldigt lugn lördag. Jag kände mig mentalt tom och utan energi, det blir ofta så när jag laddat för något och sedan genomfört det. 
Idag känner jag mig återhämtad =) Vi började dagen med frukost och tidning i sängen (vi får DN på söndagar). Sedan var det dags att göra mitt yogapass. När jag precis hade avslutat yogan ringde Adam. Han hade haft kräksjukan hela natten och undrade vad han kunde dricka och äta nu när han mådde lite bättre. - "Börja med te och om det går bra kan du ta rostat bröd med smör och ost, senare ikväll kan du prova lite potatismos om du är sugen på det." Mammas råd har fungerat bra, Adam mår bättre men är trött förstås. Har också pratat med Arwid, som inte tyckte det var kul med kräksjuk bror eftersom Adam var hemma hos honom och Lotta hela kvällen igår innan han blev sjuk... Vi pratade också om julen som nu är grovplanerad =)
I eftermiddag tog jag och vännen Maria en långpromenad, skönt att komma ut, röra på kroppen och andas frisk luft. Vi njöt samtidigt av den vackra himlen i solnedgången. 
Det var lite rapport från mej och hur helgen har varit. Hoppas att ni alla haft en fin helg!?

Inga kommentarer: