26 januari 2019

Sista helgen i januari

Dagen idag började tidigt! Vid kl. 03 ungefär var jag trött på att snurra runt i sängen utan sömn så jag gick ned till köket och gjorde mig en kopp pukka-night-te, satte mig i soffan, tände ljus, klappade katterna och drack mitt te. Sedan gick jag och la mig igen och somnade direkt. Vaknade sedan framåt 7.30-tiden av att sambo kom med morgonkaffe och tidning.
Idag har jag varken tagit motionspromenad eller yogat. Jag har städat och gjort fint här hemma och tagit en kort promenad innan det blev mörkt. Jag har pratat länge med Arwid i telefonen. Ringde även till Adam men just då var han på väg att kliva på vagnen så jag ringer i morgon i stället. Då får jag höra hur det var på lägenhetsvisningen. Sedan blir det spännande budgivning igen. Hoppas på att Adam kan lägga högsta budet den här gången!
Nu är det god middag på gång och jag sitter i soffan och väntar =) I morgon har vi hand om mamma Vera.
Så har jag det sista helgen i januari 2019. Hoppas att du också har en bra helg!

Inga kommentarer: