27 december 2008

Is




Idag blir det två inlägg på samma dag. Det beror på att jag bara måste visa de här bilderna som jag är glad och stolt över. Idag på fm var jag på promenad med M ute på landet. Vi gick förbi ett litet vattenfall med all den här isen. Men, då jag var på promenaden hade jag inte med mej kameran. Så, efter promenaden åkte jag hem. Sambo gjorde goda köttbullemackor som vi åt. Sedan åkte vi tillbaka. Vattenfallet ligger på enskild väg vilket innebär att det blev en ganska lång promenad igen. Det jag inte hade sett tidigare på dagen var att hela området var inhängnat med hjortstängsel. Vi hittade i alla fall en liten öppning i stängslet som vi kunde pressa oss igenom. Jag kunde sedan ta en massa foton på all is och vatten. Jag tycker att det är underbart vackert.
Efter dessa två promenader visade stegräknaren på 14000 steg!

Inga kommentarer: