30 december 2008

Mina tankar på årets sista jobbardag

Idag har jag arbetat sista dagen för i år. När jag gick/åkte tåg hem från jobbet funderade jag över mitt år 2008. På jobbet har det varit ett mycket intensivt år men, när jag gick hem idag kände jag mej glad och stolt över mitt jobb och prestationen jag utfört. Jag funderade också över mitt privatliv och konstaterar att det är skönt att lämna 2008 bakom mig. Jag är också stolt och glad över att jag har klarat av det här året. Det har varit fruktansvärt tufft, lite väl tufft. Men, nu är det värsta över. Det känns bra att kunna få lämna det jobbiga och få ett helt nytt år som man kan göra det bästa av.
Det var mina tankar i bloggen idag. Nu önskar jag er alla ett GOTT NYTT 2009!
Dagens bild kommer från Hus och Hem

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken vacker bild!
Ett Gott Nytt 2009 önskar jag dig.
kram Lallis