01 april 2010

Nya kameran

Jo, jag tycker hemskt mycket om nya kameran. Bilderna blir skarpare med mer "lyster" och djup. Jag tror dock att jag behöver köpa ett objektiv för att ta bättre närbilder. Jag har inte tagit så många bilder än men hoppas att det blir tillfälle i påsk. Jag är helnöjd med kameran och tackar min bloggvän så jättemycket för tipset om kameraköp.
Den här jobbveckan har varit kort och bra, Jag tycker om mitt jobb och mina jobbarkompisar. Idag hade jag besök från "staben" som satt bredvid och lyssnade på mej i telefonrådgivningen.  

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Det roliga med en ny kamera är just det hur man märker att man behöver nya saker hela tiden - min önskan nu är ett stativ!
Gillar dagens bild -♥-

♥ Fyra årstider sa...

Idag ringde jag, men då var det inte du i luren, men jag hörde din vackra stämma i bakgrunden:-) Ta hand om dig och ha en skön påsk.
Kram Lotta