23 februari 2020

Söndag kväll

 
Några bilder från februari 2019 med snö, tänk att det var så mycket snö då men kanske var det bara några dagar. Det var väldigt fint och vackert i alla fall!
Vi har haft en lugn helg här hemma. Vi avslutade helgen med biobesök i vår stad. Vi och väldigt många andra biobesökare såg filmen "Min pappa Marianne". Vilken fin film! Se den om du har möjlighet! En underbart fin film med budskap om att bli älskad som den man är och vill vara. 
Igår hade jag videosamtal med Lo =) Det är nu tre veckor sedan jag var hos Lo och de övriga och  hälsade på. Det händer så mycket, hon växer och lär sig en massa nytt hela tiden. Jag längtar efter dem förstås men är glad över att de inte bor längre bort än vad de gör och att de bor i samma stad, i fina Göteborg. Det är som Arwid brukar säga: Vi bor bara några timmars resa bort.
Sambo Jens har nu bokat resa och boende i Stockholm några dagar i mars för att hälsa på den lilla nyfödda och hennes föräldrar samt de lite större barnbarnen + föräldrar. Jag stannar hemma och får egentid en hel helg, dels för att katterna inte kan lämnas ensamma hemma den här tiden på året då de inte kan vara utomhus så länge och dels för att sambo Jens kan behöva egentid med de sina.
Nu blir det jobb några dagar och troligen inga blogginlägg, men... ni får ha det så bra ändå ;)

Inga kommentarer: