27 februari 2020

Lite torsdags-flum

Tre jobbdagar är avklarade och jag är ledig igen =) Jag har inga höga krav på mina lediga dagar  precis. Jag njuter av sovmorgon, frukost i sängen, bara vara hemma, gå en motionsrunda eller ta ett yogapass. Ibland hittar vi på något och ibland inte, det är inget måste att dessa lediga dagar innehåller en massa olika aktiviteter från morgon till kväll. Det är ju det här jag har längtat efter, att bara få vara och kunna göra vad jag vill. Det kan jag nu, åtminstone fyra dagar i veckan. 
Fick en film från Lotta i min mobil i morse med världens finaste Lo =) Undrar om det inte är dags för dem att göra en resa upp mot Linköping - Mjölby snart? Det tror jag absolut att det är ;)
Sambo Jens har träffat sitt "tjej-gäng" idag och lunchat ihop med dem. Tjej-gänget är de som gått i pension på jobbet och fortsätter träffas på en lunch ibland några gånger per år.  (Sambo Jens är alltså den enda mannen i detta tjej-gäng.) 
När han kom hem satte vi i oss i solstolarna på altanen en stund, så länge solen var framme och värmde.

Inga kommentarer: