28 februari 2020

Underbart vacker och fin fredag

Vilken fantastiskt fin dag idag! I morse när vi vaknade var det magiskt vackert här med tät dimma som sedan övergick i klart väder med solsken och rimfrost. När jag gick min stavgångsrunda på förmiddagen tog jag den här bilden över vidderna, med kameran i min mobiltelefon.
Vi åt lunch ute på altanen, första gången i år som det var riktigt skönt ute. Solen värmde, ingen blåst, underbart! Efter maten satt jag kvar en stund och t.om. sov lite ute i solen.
Nu sen eftermiddag njöt vi av solen en stund på vår veranda. Det gäller att ta tillvara på solen och det fina vädret.
Lotta skickade den här underbara bilden i eftermiddag på gladaste Lo som leker i sandlådan, härligt! Idag har Los pappa Arwid jobbat sista dagen på länge.... nu är han föräldraledig och dags för mamma Lotta att återgå till sitt jobb som sjuksköterska på Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus.
Nu har vi god fredagsmiddag på gång här som snart ska ätas. Sedan laddar vi för finalen av "På spåret".
Önskar Er alla därute en superfin och härlig helg!

Inga kommentarer: