03 september 2020

Omställning

Ni vet var jag egentligen skulle vara nu och i helgen men... jag är inte i Göteborg utan jag är kvar hemma. Det är värsta förkylningstiderna nu och Lo har precis börjat på förskola... så Lo och föräldrarna är sjuka och genomförkylda. Jag får åka till Göteborg en annan helg framöver när alla är friska. 
Vi åkte till grannstaden idag tidig förmiddag för att shoppa lite på IKEA. Passade samtidigt på att köpa nya träningsskor i sportbutiken intill. Puh, skönt att komma hem igen sedan...
Vet inte om jag kanske tröstshoppat lite idag för jag har också klickat hem några böcker från Adlibris och några läppglans från Kicks. 
Här på bilden ser ni den nymålade grinden och nymålade grindstolparna.

Här hemma håller sambo J på med det han hade tänkt att göra i helgen när jag skulle vara i Göteborg. Han har slipat trappan inomhus, i morgon ska den målas och det tar c:a fem timmar innan färgen torkar. Det kommer att bli jättefint sedan när det är klart, trappstegen var väldigt slitna och såg tråkiga ut.
Gick en kamerarunda i trädgården ikväll =) Det är ändå ganska mysigt med höst, mörka kvällar och tända ljus.

Inga kommentarer: