06 juni 2021

Jag är i skärmen på bordet

I början av  veckan revs badrummet på nedre plan. Det blir inte lika mycket jobb där så det kommer troligen att bli klart inom några veckor. Nu samsas vi i nyrenoverade badrummet på övre plan. Det är inte helt klart än som ni ser, sidobordet saknas. Här i badrummet trivs vi väldigt bra, så ljust och fint.
I morse videosamtal med Arwid och Lo (Lotta jobbade). Arwid tog en bild när Lo pratar med farmor, jag är i skärmen på bordet. Lo är ganska nyvaken med pyjamasen på. Lo och jag pratar när Arwid fixar frukost. Lo hämtar sina gosedjur som hon vill visa, hon pratar och berättar en massa =) Vilken lycka, att vara farmor till världens finaste Lo!
Innan jag visste att Arwid, Lotta och Lo skulle flytta hade jag ansökt om semester hela v. 34, tänkte att det kan vara skönt med en semestervecka i slutet av sommaren. Men... nu kommer jag att ha hand om Lo hela den veckan så att Arwid och Lotta kan få packa ner sitt hem och sedan packa upp i sitt nya hem. När vi är på plats i huset i Träslövsläge kan Lo och jag leka i sanden på stranden vid havet. De kommer att bo intill en lekplats så där kommer vi nog också att vara en hel del och även i deras trädgård. Så mysigt det ska bli och vilken härlig semestervecka att se fram mot =)
Här är Arwids och Lottas lägenhet på Booli. (Klicka på blå text)

I morse hissade Jens upp svenska flaggan i vår flaggstång!

Inga kommentarer: