10 juni 2021

Torsdag kväll

Nu har jag tagit mej igenom två fyra-dagars-veckor och det har gått ganska bra. Arbetsuppgifterna kan jag på ren rutin utan problem men det är annat jag får kämpa med som är tröttande och påfrestande för en trött hjärna. Det har dock gått ganska bra... Nu ska det bli jätteskönt med fyra dagars ledighet =) Ska njuta av trädgård, den fina försommaren och fira att sambo J blir ett år äldre på lördag
Ikväll åt vi detta mästerverk - perfekt tillagad Falafel med myntayoghurt, hummus och hemodlad sallad. Det är sambo Jens som tillagat denna himmelskt goda middag, bland det godaste jag någonsin ätit.
Arwid skickade den här underbart fina bilden idag =) Arwid, Lotta och Lo har varit på Liseberg idag. Så härlig upplevelse för en liten Lo! Hon ser helt överlycklig ut =)
Arwid berättade häromdagen att Lotta ska börja plugga till hösten. Lottas mål har varit att bli barnmorska och det kommer hon att bli nu =) Jag är superstolt svärmor!

Inga kommentarer: