04 september 2021

Atjooo

Här kommer en hälsning från sjuksängen med några bilder från i måndags, innan jag blev helt däckad av förkylningen. Då gick jag en promenad i skogen, två timmar senare kom jag hem med c:a 4 l kantareller =)
 
Jag ligger mest i sängen och vilar, fortfarande... Trodde inte att jag kunde bli så totalt däckad av en barnbarnsförkylning. Nu har i alla fall hostan lugnat ner sig och tur är det för jag har värsta träningsvärken i hostmusklerna. Har nu övergått till nys- och snorstadiet i kombination med en hemsk trötthet + en svag och klen röst. Så nu vet ni det... Lo och övriga är friska nu så det finns hopp för mej också ;)

Dagens glädjeämne är att jag orkade göra det här blogginlägget, att Lotta skickade superfin bild på mina 💖, att sambo Jens fixade supergod tomatsoppa till lunch, det är lördag, solen skiner och kanske mår jag något lite bättre nu =) Atjoooo

Inga kommentarer: