06 september 2021

Sommarljus

Sommaren har passerat men kvar finns några sommablommor i krukor och rabatter bl.a. denna fina Sommarljus med blommor som svävar i vinden.

Kvar finns även fina minnen från sommaren 2021 med besök, utflykter och fina sommardagar. Sommaren avslutades med resan till Göteborg - Träslövsläge, det var fina dagar tillsammans men lite otur med sjukdom just den veckan.

Det har också varit min allra sista jobb-sommar. Aldrig mer behöver jag jobba på sommaren, under stress, press och med halverad bemanning, aldrig mer. Ser fram mot att planera min tid som jag själv vill, att göra vad jag vill när jag vill. Framtiden ser ljus ut! 

Nu känns det som jag börjar må lite bättre =) har gått en runda i trädgården idag och jag är fortfarande vaken kl. 20.52 ;) Ser ljust på tillvaron!

Sommarens mest välbesökta blogg-inlägg handlar om badrumsrenovering och vad som orsakade motorhaveri på midsommarafton, inlägget ser du HÄR.

Ja, nu har vi lämnat sommaren och är på väg mot hösten, med alla fina färger och höstmys.  

Inga kommentarer: