22 oktober 2021

Tjugosju arbetspass kvar

Så blev det fredag igen =) Härligt! 

Den här veckan fick Lotta utbildningstjänst med lön under barnmorskeutbildningen och sedan när hon är färdigutbildad en tjänst på förlossningen i Varberg. Så superbra och roligt! Stort Grattis finaste, bästa Lotta!

I veckan fick jag förfrågan om ett foto-uppdrag framöver. Jag som nyligen skrev här i bloggen att jag gärna skulle vilja utvecklas i mitt fotande, med den utrustning jag har. Nu får jag möjlighet att träna på det.

Idag var det jag som hade fredagsfikat på jobbet. Dokumenterade det med kameran eftersom det var mitt allra sista fredagsfika på min arbetsplats.
Så skönt det är att checka av sådant jag gör för sista gången på hobbet.
I stället för att att köpa godis eller choklad hade jag bakat lite. De dubbla havreflarnen med chokladkräm mellan gillas fortfarande. Ja, jag ansträngde mej lite extra eftersom det var mitt sista fredagsfika.
Tände ljus och fixade till det... Nu är allt klart.

Bloggerskan på jobbet, sista fredagsfikat avklarat, tjugosju arbetspass kvar. Ska bli skönt när det är färdigjobbat. 

När jag kom hem gick jag en kort promenad. Vacker solnedgång, frisk och skön kvällsluft.
Önskar Er alla en superfin helg!

Inga kommentarer: