13 maj 2023

Har bott in mej


Njuter varje sekund, så härligt att bo nära Arwid, Lotta, Lo och Tuva. Härligt att vara behjälplig i vardags-bestyren som att hämta på förskolan, natta, fixa mat, handla, plocka i och ur diskmaskinen. Det är det här jag längtat efter. Trivs jättebra i gäststugan där jag bor tillfälligt, har "bott in" mej. Har idag bokat "Bröderna Flytt" till slutet av augusti, då det är dags att flytta till mitt alldeles egna boende 😊

Så härligt att bo nära strand och hav. I eftermiddag gick vi alla tillsammans en promenad till havet. Vi köpte glass, satt på stranden, badade fötter, gick på klippor.

I morgon åker jag härifrån och är borta ett dygn ungefär. Jag måste vara på plats när huset lämnas över till de nya ägarna.

Hoppas att alla mina blogg-besökare har en fin och mysig helg ☀️

Stor kram till er alla ♥️

Inga kommentarer: