17 maj 2023

Min bästa tid är nu

Efter förmiddagens välbehövliga regn kom solen tillbaka ☀️ massor av sol ☀️

Idag har jag både lämnat och hämtat på förskolan. Så roligt att se Lo:s förskola, kompisar och fröknar/pedagoger. På förmiddagen gick Arwid, Tuva och jag en lång promenad. I eftermiddag bakade Lo och jag kolakakor med flingsalt. Lo fixade i stort sett hela bakningen själv förutom att sätta in och ta ut plåten från ugnen. Vi provsmakade sedan var sin kaka, ljuvligt goda. Efter kakbak var vi ute i trädgården och då kom Lotta hem. Jag gick en promenad till havet och postade samtidigt ett brev. Efter kvällsmat gjorde jag en stor sats granola. Nu är jag i mitt mysiga lilla sommarboende och bloggar 😊

Dagarna går så fort här, i morgon är det redan två veckor sedan jag flyttade. 

Ha en fin långhelg nu allesammans! Ta hand om er själva och varandra, var snälla, ärliga och modiga! 

Inga kommentarer: