18 november 2008

En ganska bra dag

Idag har jag haft en ganska bra dag på jobbet. Telefonrådgivning till 10.30 och sedan administration. Det känns som om jag varit effektiv och fått en hel del gjort. Jag planerar utvecklingsdagar för medarbetarna. I april åker vi till Stockholm. Vi kommer att få föreläsning och introduktion i mindfulness. Föreläsaren är självaste Ola Schenström som skrivit en av böckerna om Mindfulness som jag läst.
Här kan man läsa mer om föreläsaren och mindfulness
http://www.mindfulnesscenter.se/

För tillfället tycker jag synd om mej själv eftersom jag inte hittar min gamla julgransbelysning som jag haft sedan jag var barn. Jag är nästan helt säker på att jag tog med den hit då jag flyttade. Men, vi har letat överallt och hittar den inte. Nu är mitt sista hopp att den finns kvar i mitt förra hem.

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Ola Schenströms bok har jag också läst:)
NI kommer säkert att få mycket fint utav resan med jobbet.
Och hoppas att du hittar belysningen!
Kram Lallis