21 november 2008

En ganska bra vecka

Jag tycker att jag har haft en ganska bra vecka. Jag känner mej inte helt utsliten trots att det är fredag kväll utan jag känner mej ganska pigg och glad.
I eftermiddag kom den lilla "inspektionsgruppen" till jobbet. Gruppen bestod endast av två personer. En av dem ville absolut inte tillbringa fredagseftermiddagen på min lilla arbetsplats utan verkade i stället ha en intensiv hemlängtan. Mötet tog exakt 42 min i stället för 3 - 4 timmar som man "hotade" med. Jag och min arbetskamrat skötte oss jättebra (som vanligt).
Efter jobbet åkte jag direkt till min hårfrissa som klippt och slingat mej. Jag ser dock blonderad ut men hoppas att jag vänjer mej snart. Det är snyggt men ovant.
Har pratat med Ar som bl.a. berättade att han snaggat sej. Jag har sett honom på Facebook och han är så fin (som vanligt).
Ad. jobbar hela helgen - stängningshelg.
Nu doftar det pizza här mmmmmm.
Ha en trevlig helg!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, det låter ju som en fin vecka:) Härligt!
Kram Lallis(som också önskar dig en fin helg)