08 november 2008

Fars dag

Här är en bild på min present till min pappa. Vi har firat Fars Dag idag i stället för i morgon. Det verkade som han blev glad för presenten. Vi fikade tillsammans med mina föräldrar, äldsta syrran med hennes man, son och hund. Mina föräldrar uppskattar att få besök en liten stund. Jag tycker att det är roligt att få visa min uppskattning till min Far. Han är en bra pappa och morfar. Vi gillar honom.
Igår blev jag jätteglad då Ad. kom förbi en liten stund och åt ost-och-skinkpaj med god aptit hemma hos oss.
Som vanligt är jag glad och tacksam för min familj, för att vi är friska och för att vi uppskattar att vi har varandra och tycker att det är trevligt att träffas.
Livet är inget problem som lösas utan en verklighet som ska upplevas!

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vilken härlig present:)Kram Lallis