06 oktober 2009

1 år sedan

För ett år sedan åkte sambo J, Adam och jag tåg till Oslo för att hälsa på Arwid och för att fira min stora dag. Oslo visade sig från sin bästa sida med sol och ovanligt varmt för årstiden.
Det var precis så jag ville fira min dag - tillsammans med dem jag älskar. Det var underbart härliga dagar.

På min födelsedag var vi i Vigelandsparken på dagen. På kvällen hade Arwid bokat bord på fin och mysig restaurang vid Aker brygge med underbart god mat.
Idag bakar jag två tårtor att ha med till jobbet i morgon. Gillar att baka och pyssla lite lagom i köket.
I morgon ska jag firas, på torsdag reser jag till Söderköping på Ledarutvecklingsprogrammet. Det blir alltså inget bloggande nu på några dagar.
Nu vet ni vad jag pysslar med. Jag hoppas att ni alla har det bra!

3 kommentarer:

promenader på landet sa...

Massor av grattis på födelsedagen i förskott! kram Ia

Razzy sa...

Grattis på födelsedagen :)

♥ Fyra årstider sa...

Vilka härlig stund att tänka tillbaka på.
Kram Lotta