25 oktober 2009

Sköna söndag


Idag var det höstrusk då jag gick min motionsrunda. Det regnade och blåste men det var skönt att gå ändå. Jag har ju en jättebra och snygg jacka som jag har fått av Arwid i bästa norsk kvalitet. Så, jag blev inte blöt.

Jag gillar att vara i naturen. Just nu är det fantastiskt vackra färger. Efter promenaden blev det lite "hemma-spa".


Nu lagas det mat. Den yngste kommer och äter med oss. Vi bjuder på lax tillagad på grönsaker i ugnen med potatismos, god sås och sockerärtor. 


Därefter fruktsallad som ska serveras i portionsskålar tillsammans med lite turkisk yoghurt och flytande honung.

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Låter som en god middag! Vore kul att ta en promenad kanske till nästa helg?! Kram Ia

S o F sa...

Låter och ser ut som en fin blandning på dagen.

Ha en fin vecka!