01 oktober 2009

Frusen

Hej alla bloggvänner!
Jag tog mej upp ur sjuksängen i morse och blev skjutsad till jobbet. Det gick ganska bra att vara på jobbet trots att jag inte känner mej frisk ännu.
När jag kom hem låg det fina "Krya-på-dej-kortet" i vår brevlåda skrivet av en god väns dotter. Ett jättefint kort som värmer ända in i hjärtat. TACK hela fam. W!
Fryser ikväll och längtar tillbaka till värmen på Rhodos. Men... allt har sin tid. Jag är glad för att bo i Sverige och få uppleva våra fina årstider.
Nästa resa kommer inte att bli till sol och värme utan troligen till ett kallare klimat med varma källor och storslagen natur. Förhoppningsvis en resa tillsammans med A och A och vem vet kanske fler...?
Nu läser jag boken "Ingen tar skit i de lättkränktas land" av David Eberhard. En kontrast mot den förra gulliga boken om känslor skriven av Anna Kåver.
Det var lite tankar från mej idag. Jag hoppas att ni alla har det bra!
Hälsningar Kerstin
Dagens bild är från 081227

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Blir lite frusen när jag kikar in hos dig idag! Var rädd om dig och stressa inte på utan låt dig bli frisk först♥

Gissar att resetankarna går mot Island - toppen land som jag gärna skulle vilja återvända till!