30 december 2010

Gott Nytt År

GOTT NYTT ÅR till er alla!

2010
  • I januari var vi på Fuerteventura med Arwid och Adam, som fyllde 22
  • Arwid fyllde 25 och skadade sitt knä i Åre samtidigt
  • J fick ett barnbarn
  • Arwid åkte på "jorden-runt-resa"
  • Jag köpte ny kamera
  • Vi bytte bil
  • Adam flyttade till Oslo (vi skjutsade honom dit)
  • J var på sitt barnbarns dop
  • Vi firade midsommar i Oslo. På hemvägen stannade vi på Tjörn i 2 dygn
  • En underbart varm och härlig sommar
  • Vi var på semester i Skåne
  • Vi renoverade vindsrummet som blev gästrum, träningsrum och "walk-in-closet"
  • Arwid kom hem från sin långresa och allt hade gått bra
  • Vi åkte till Stockholm några dagar i augusti, stannade till på Torö på hemvägen
  • Adam kommer hem och hälsar på och blir första övernattaren i vindsrummet
  • Mina vänner Biggan och Lena firas med en mysig SPA-dag
  • Mamma Vera fyller 85
  • J och jag har en mysig romantisk SPA-helg i Nynäs Havsbad, inkl. besök på Torö hos J:s lilla barnbarn
  • Telefonrådgivningskurs i Stockholm i november
  • Det blir vinter tidigt i år
  • Vi firar jul tillsammans med våra barn som aldrig träffats förut. Det verkar fungera hur bra som helst. 
  • GOTT NYTT ÅR alla bloggläsare 
Dagens bild är tagen 091231

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Ser ut som ett rätt bra år! Ha nu en gott slut så laddar vi inför 2011!

promenader på landet sa...

Det gick ju jättebra att fota frosten i mörkret, fint! Kul att läsa om ditt år, vilket bra minne du har! Jag försökte tänka ut vad jag har gjort, men jag kom inte på så mycket. Ha en mysig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år! Kram ia