07 april 2019

Härliga dagar

Igår hade jag en härlig dag tillsammans med mina gamla jobbarkompisar Ankan och Malou. Vi ses, sedan många år tillbaka, två gånger per år i Linköping. Ankan och jag tar pendeltåget från vår lilla stad till grannstaden Linköping där vi träffar Malou. Vi fikar, shoppar, lunchar, pratar och har en mysig dag tillsammans
Idag har vi haft mamma Vera här på söndagsmiddag. Efter maten sitter vi i soffan och pratar, vi tittade också i trädgårdsböcker idag. Sedan kaffe på maten med dessert. Vi planterade penséer på kyrkogården innan det var dags att återlämna mamma Vera till trygghetsboendet.
I morgon måndag har jag min lediga dag vilket känns underbart. 
På onsdag  kommer Adam, Arwid, Lotta och Lo hit och stannar hela påskhelgen =) Nu planerar vi mat, inköp mm i god i tid.
Gick ut på altanen ikväll och tog en rekordsnabb bild...

Inga kommentarer: