23 april 2019

Påskdagen, annandag påsk och dagen idag

På påskdagen fick Arwids och Adams mormor, farmor och farfar besök av Lo med föräldrar samt Adam. Det var mycket uppskattat förstås! 
På annandag påsk åkte de här fina tillbaka till Göteborg. Men, vi hann med en promenad på förmiddagen innan de åkte.
På torsdag flyttar Adam in i egen bostad, en fin tvåa med inglasad balkong i Gamlestaden, Göteborg. Så härligt att äntligen ha ett eget hem. Adam har dessutom snyggaste skägget i hela Göteborg =)
Bilden på Adam är tagen av Arwid
Idag har jag haft min lediga dag =) Började dagen med en motionsrunda efter frukost. Pga vägarbetet utanför oss gick jag en ny Carlslundsrunda idag som började med promenad genom skogen innan jag kom ut på vanliga rundan. Lunch åt vi sedan på nya ute-platsen vid våra odlingslådor. Resten av dagen har jag varit i trädgården och fixat med lite av varje, bl.a. rensat maskrosor och annat ogräs i gräsmattan. Sambo har målat gamla pallkragar som ska få nytt liv och användas igen.  
När jag fotograferade våra fina kungsängsliljor kom katten Sara och ville vara med på bild...

Inga kommentarer: