08 april 2019

Summering

Under årets tre första månader är det mitt blogginlägg från 16 augusti 2014 som är det mest lästa. Ett mycket kort blogginlägg med en bild på Arwid som ska iväg till kompis Jonas bröllop. Inlägget "Finklädd"  finns här. Lite otippat att ett inlägg som jag skrev för 4½ år sedan helt plötsligt blir det mesta lästa nu under perioden 1 januari - 31 mars 2019.
På andra plats kommer inlägget "Sista helgen i januari" som finns här. Att detta inlägg hamnar på andra plats är också otippat eftersom jag inte skriver om något speciellt, det är mer som en helt vanlig dagboksanteckning men... jag skriver lite om problem med min sömn.
På tredje plats kommer inlägget "Nybliven farmor" som finns här. Trodde nog att detta inlägg skulle komma på första plats, en stor händelse i mitt liv att få barnbarn och bli farmor till finaste lilla Lo. 
Har haft min lediga dag idag! Jag är nästan lite chockad över att jag sov så länge i morse. Jag vaknade först vid 06.20 och tänkte då att jag får försöka somna om en liten stund. Två timmar senare vid 08.20 vaknar jag!!! Det var väldigt längesedan som jag sov så länge.
Förmiddagen ägnade jag åt fönsterputs. Efter lunch tog vi bilen till grannstaden Motala för besök i butiken "Plantagen". Där köpte vi olika sorter gödsel - hönsgödsel, benmjöl och rosgödsel. 
Nu blir det relax resten av dagen. 

2 kommentarer:

nillahalsaharmoni sa...

Lite märkligt det där med vilka inlägg som får många läsare och/eller kommentarer! Kul med lite statistik i alla fall! Det med sömn är ju inte så konstigt för det är något som angår oss alla! En del sover alltid bra, andra inte! Ibland varierar det och så är det för mig. Sover för det mesta bra, men vaknar ibland alldeles för tidigt!
Angående sömn... du behövde nog en sovmorgon!:)
Kram Gunilla

Kärrans blogg sa...

Ja, jag behövde nog en rejäl sovmorgon, jag har känt mej ovanligt pigg den här veckan, så sovmorgonen gjorde gott.
Kram från Kerstin