13 oktober 2019

Härlig och innehållsrik helg

Vilken härlig och innehållsrik helg! Igår hade jag en heldag med mina vänner Ankan och Malou som jag jobbat tillsammans med tidigare. Ankan och jag tar pendeltåget från vår stad till Linköping där vi träffar Malou. Sedan  har vi en heldag i staden med fika, shopping, lunch och mycket prat. Så kul att vi håller fast vid vår tradition att träffas på detta sätt två gånger om året.
Idag på förmiddagen kom lilla solstrålen Lo tillsammans med sina föräldrar hit till oss en stund. De var på väg hem efter en helg i Linköping. Vi åt lunch och sedan kaffe + äppelpaj med både vaniljglass och vaniljsås. Jag hann mysa med Lo en hel del som tur var =) 
Om några veckor ses vi igen och då en hel helg när jag tar bussen till Göteborg. 
Sedan kommer de hit i mitten av november. Då kommer även Los mormor och morfar hit på söndagsmiddag.
Och sedan är det snart jul och då kommer de hit igen och även Adam förstås. Vi har stort hus med många sovplatser så vi kan ta emot ännu fler gäster om önskemål finns =)
Övre bilden är från 2016, nedre bilden är tagen av Lotta

Inga kommentarer: