01 juni 2020

Förändring

Oj, nu har bloggen förändrats, kanske inget som ni läsare märker men för mej som fixar blogginlägg är det lite nytt att lära sig. Än så länge går det ju bra =) Tror att det är bra med lite förändringar ibland för att inte fastna i gamla invanda rutiner. Ingen förbättring utan förändring! 
Förändrade mina morgonrutiner lite i morse. Gick upp 45 min tidigare för att gå en stavgångsrunda före frukost. Kl. 05.10 var jag påklädd och redo med stavarna. Det var friskt och härligt ute, skönt med en morgonpromenad. Men... jag har varit hungrig hela dagen idag. Behöver nog äta lite mer till frukost när jag har motionerat. Funderar på att morgon-motionera på måndagar och onsdagar nu fram till till min semester om tre veckor.
Annars är allt som vanligt.... =)

Inga kommentarer: