11 juni 2020

Veckans lediga dagar

Så himla bra jag har det =) nu är jag lång-ledig igen torsdag till söndag. Som vanligt när jag är ledig blir det frukost på altanen och sedan motionsrunda. Idag gick jag långa motionsrundan c:a 7,4 km med stavar. Jag går med stavar när jag går själv för att träningen blir mer effektiv eftersom armar och överkropp får röra sig lite mer jmf med vanlig promenad. I början kändes det lite töntigt faktiskt men jag har kommit över det nu =) Jag använder ju inte stavar för att jag har svårt att gå eller har svårt med balansen utan för att effektivisera min träning.
Nu blir det snart lunch ute på altanen, världens godaste tomatsoppa idag =) Vi måste sitta i lä pga ganska kraftiga ostliga vindar. Tur att vi har många uteplatser i olika väderstreck. Efter lunch en kopp mynta-te och sedan lite relax.
Vi får se vad jag gör resten av dagen idag. I morgon fyller sambo Jens en massa år och ska firas dagen lång =)
Ha det så bra allesammans! Kram till Er alla!
Dagens bilder tog jag i måndags kväll då jag gick promenad med vännen Maria

Inga kommentarer: