05 oktober 2022

Hus till salu och snart Göteborg

Hej alla! Igår kom huset ut på Hemnet. Känns som en lättnad nu när jag är i den här situationen. Är glad för att sälja-hus-processen går framåt. HÄR kan du se huset på Hemnet.
Hoppas på många spekulanter som vill flytta till det här fina huset i Carlslund nära naturen och finfin lekplats.

Nu har jag landat här hemma efter två roliga jobbdagar, har börjat packa resväskan inför Göteborgsresan i morgon.
Pratade med Arwid som ringde i morse, pratade med vännen Biggan när jag kom hem från jobbet. och har dessutom haft många trevliga pratstunder med mina supertrevliga jobbarkompisar. Skönt att ni finns alla ni fina människor! Ibland kan jag känna mig ensam och utlämnad i min nya situation men jag vet att så är det inte, ni finns därute allesammans och tänker på mej. Det är jag obeskrivligt tacksam över 💗

I morgon kväll vid 19-tiden kliver jag av bussen i Göteborg =) Vad kul och härligt det ska bli!
Ser fram mot några innehållsrika, härliga och mysiga dygn tillsammans i Göteborg. Kanske bloggar jag från mobilen när jag är borta, annars får ni vänta tills jag kommit hem ;)

Önskar er alla redan nu en fin helg! Kram till Er alla från bloggerskan!

Dagens bilder är gamla och kommer från "arkivet".

Inga kommentarer: