17 januari 2023

En glad huvud-foting

Idag har jag arbetat hela dagen =) Lika skönt att vara inomhus och jobba när det var grå-slaskigt ute med snöblandat regn. Inte konstigt att man längtar till våren nu, men får nöja mig med lite vår på bild så länge.
Nu är mitt hus ute på Hemnet igen och nya visningar är planerade. Det finns ett bud men vi får se om det kan finnas fler intresserade. Tålamod, avvakta och "is i magen" är vad som gäller nu.

Igår fick jag post från Arwid och Lo. I kuvertet från dem fanns en ny fin ladd-sladd till min Ipad, från Arwid. (Min gamla sladd var trasig och såg livs-farlig ut.) Från Lo fick jag några super-fina teckningar, bl.a. den här härliga, underbara huvud-fotingen. Vad glad jag blev! 
Dagens vaccinations-personal i Boxholm blev fotade och utlagda på Vårdcentralens facebook-sida =) I morgon är det ledig dag och sedan jobb igen på torsdag =) Gillar mitt vaccinations-jobb =)
Nu vet ni hur jag har det! Hoppas att alla ni därute har det bra! Ta hand om er själva och varandra!   

Inga kommentarer: