11 februari 2023

Dagsform

Efter frukost, dagens motionsrunda, dusch och lunch tog jag bilen till Mjölby city för lite shopping. Ville köpa några mer presenter till Lo. Hittade ett par superfina jeans till henne och lite annat som jag tror att hon gillar. Till mej själv köpte jag två nagellack, ett blått och ett rosa. När jag var på ICA och handlade träffade jag en tidigare jobbarkompis (vi har jobbat i samma hus men inte i samma verksamhet). Kul att ses och prata lite =) 
När jag kom hem tog jag med en kopp kaffe, bok, filt och satte mig i sol-stolen på altanen. Härligt!
 
Nästa helg är det än så länge två lägenhetsvisningar i Varberg, det kanske blir fler. I morgon ska Arwid titta på en lägenhet åt mej. Känns så underbart befriande och roligt att det äntligen är dags att hitta boende i Varberg. Så bra att Arwid och Lotta hjälper mej med tips och råd och även åker på visningar.

I morgon åker jag till mamma Vera och hälsar på. Måndag är ledig dag. Jobbar tisdag förmiddag. På tisdag eftermiddag kommer de nya ägarna hit. De vill ta lite mått, prata och kolla igenom vad jag kan tänka mig att sälja/lämna kvar.

Ja, då vet ni hur jag har det ;) Hoppas att ni alla mår bra och har en fin helg! Ta hand om Er!  

Inga kommentarer: