25 februari 2023

Inget särskilt

Har haft två hemma-dagar och inte gjort något särskilt. Har gått motionsrundan i snöyra både torsdag och fredag, handlat, städat, tvättat. Bestämde mig för att nu är det färdig-eldat i braskaminen, askade ur och rengjorde den så nu är det klart inför flytten. Har fyllt i och skickat offert-formulär till flyttfirma. Har inte köpt någon lägenhet ännu och troligen blir det så att jag kan behöva magasinera mina möbler och mellanlanda en period i gäststugan hos Arwid med familj. Vi får se hur det blir. Att leva i ovisshet är det nya "normala" för mig nuförtiden. Men jag tänker ändå att det ordnar sig. När jag ser tillbaka på mitt liv har ju verkligen allt ordnat sig.

Har lite planerat idag, i morgon och på måndag, det känns bra. Nästa vecka jobbar jag onsdag, torsdag och fredag, det ska bli kul =)

Ha en fin helg allesammans!

Inga kommentarer: