04 februari 2023

En spännande tid

I framtiden kommer jag omge mig med dessa vackra vyer när jag är ute på motionsrunda =) Fick bilden skickad till mig idag, från Arwid. 

Jag har en spännande tid framför mig nu, med flytt, nytt boende, nya omgivningar och en ny stad att utforska. Det är precis det jag haft som mål under lång tid och jag börjar känna nu att målet närmar sig, vilket känns underbart och befriande. Härligt att bo nära de som betyder allra mest, det har jag längtat efter länge. Tänk vad många bilder på strand och hav det kommer bli här i bloggen =) 

Idag har jag gått min långa motionsrunda i strålande sol. Därefter pratat ett långt telefon-samtal med fina vännen Lena. Även pratat med Arwid och Adam idag. Har också pratat med mäklaren som ringde på förmiddagen. Efter lunch tog jag fram solstolen och satt på altanen i solen. Sedan har jag fortsatt rensa och fixa inomhus.

Ha en fortsatt fin helg allesammans! Ta hand om Er, var snälla mot er själva och varandra!

Inga kommentarer: