13 februari 2023

Havsutsikt

Nu har jag tappat räkningen på hur många lägenhetsvisningar jag ska på de kommande dagarna i Varberg. Som tur är har Arwid gjort ett dokument med allt detta om de olika lägenheterna, visningstider, utgångspris, skick, m.m.

Jag har mail-konversation med min kontaktperson på banken gällande uppdatering av mitt tidigare lånelöfte. Han jobbar med frågan och återkommer innan veckan är slut.

Mycket att ta ställning till och många beslut men så roligt. Allt det här ger mej en massa härlig energi. 

Har en ledig  dag idag med en låååång att-göra-lista, nu kl. 15.00 har jag bockat av allt och kan ta det lugnt resten av dagen.

I morgon jobbar jag en halvdag i Boxholm. På eftermiddagen besök av de nya ägarna. På onsdag morgon åker jag till Arwid med familj och stannar där några dagar. Världens bästa Ida ska se till att katten Ulla har det bra här hemma när jag är borta, hon tar in posten också.

Dagens bilder har jag lånat från Svensk Fastighetsförmedling, Varberg. Bilderna visar vilken fin utsikt man ha från en av lägenheterna jag ska titta på.

Ha det bra allesammans och hoppas att ni kan njuta av det fina vädret!

Kram till Er alla från bloggerskan  

Inga kommentarer: