12 januari 2009

En ganska vanlig måndag

Idag har jag skickat iväg ett paket med födelsedagspresenter till Ar i Oslo. Hoppas att paketet kommer fram i tid. Han fyller 24 på fredag.
Jag har ringt till sjukgymnasten idag och bokat tid. Jag behöver hjälp med min rygg. Jag fick tid 30/1.
Annars har det varit en helt vanlig måndag. Vi har haft hög belastning i vår telefonkö på jobbet. Efter några samtal låter jag som en "bandspelare". Jag hade adm-tid hela em. Jag är glad för att jag har en superduktig medarbetare som har en hel del ansvar på jobbet. Hon har koll på det mesta, är klok och effektiv. Det är en trygghet för mej att hon finns och att hon gör ett så jättebra jobb. Jag måste komma ihåg att säga det till henne. Jag är fortfarande dålig på att ge beröm. Jag behöver träna på det.
Nu ska jag dricka te, läsa bok och längta efter J.

Inga kommentarer: