05 januari 2009

Trettondagsafton

Idag har vi som jobbat fått dubbel lön tack vare att den här dagen är mitt emellan två röda dagar. Det var ganska bra att tänka på det för att hålla arbetsglädjen på en bra nivå. Jag slutade lite tidigare och åkte till min frissa Lena som gjorde mej fin i håret. En helt vanlig klippning idag.
Jag har varit på sta´n (i M-by) och köpt födelsedagspresenter igen. Köpte likadant till både Ad och Ar.
Jag har mailat med Ar för att jag var nyfiken på hur hans nyårsafton varit. De var c:a 15 - 20 personer som firade tillsammans i Oslo. Ar. skulle göra avocadosoppa som förrätt till alla. Så, jag undrade naturligtvis om soppan hade smakat bra - och, det hade den. Alla hade tyckt att det smakade jättebra. Bra gjort!
Ad. kommer hit och käkar fisksoppa ikväll. Underbart att träffa Ad och att äta fisksoppa! :)
I morgon ska vi + Ad äta lutfisk hos mina föräldrar.
B har hört av sig. Hon och L vill gå ut och äta mat med mej eftersom jag fyllt år. Hoppas att vi kan hitta ett tillfälle snart som passar alla tre. Det ska bli jätteroligt att träffas.
Bild från Hus och Hem

Inga kommentarer: