16 januari 2009

Vänner

Äntligen fredag! Jag har pratat med Arwid som fyller år idag. Nu är det 24 år sedan han föddes.
M (i Mölndal) och jag ska träffas sista helgen i mars. Det är flera år sedan vi sågs. Vi har planerat att träffas i Gränna och övernatta på Amalias hus Klicka på länken och se vad fint det verkar vara. Vi får hoppas att det finns något rum ledigt till oss.
Jag har också gjort en bokningsförfrågan till Badhotellet i Tranås Jag fick presentkort för två personer på SPA-paket av A och A då jag fyllde. Så, jag tänkte ta med mej J och åka dit.
Jag väntar med spänning på vad B och L ska ta med mej på.
Det känns ju jätteroligt att ha så mycket roligt att planera och tänka på. Det är också roligt att veta att jag har vänner som vill träffa mej. Ni betyder mycket.
Boken "Livsglädjen och det djupa allvaret" av Peter Strang låg i brevlådan idag. Jag ska ta med den till Teneriffa. Tidningen "Hus och hem" låg också i brevlådan.
På jobbet har jag anställt en ssk idag.
Vilken dag! Nästan bara positiva händelser.
Nu ska jag och J ha en bra fredagskväll! Jag önskar Er alla en bra helg.

Inga kommentarer: