18 januari 2009

Besökare nr. 1000

Besökare nr. 1000 blev någon från Linköping. Roligt att ni alla hälsar på för att läsa om mina tankar och det som händer i mitt liv. Det är roligt att hälsa på hos min systers blogg och hos mina systerbarn. Brukar också kolla lite på ia kompisens inredningsblogg Fyra årstider Där finns inspiration att hämta.
Idag ska resväskan packas med bl.a shorts och bikini inför resan till Tenerife på tisdag. Jag ska gå ut och gå någon av motionsrundorna. I morgon är det jobb. På kvällen kommer Ad på mat. Sedan är det tisdag och då bär det av mot sol och värme. Då blir det inget skrivet i bloggen på en hel vecka.
Idag kan man läsa om hur vi kan hantera stressen på DN Kom i form 2009. Bl.a. skriver man att det är viktigt att träna mindfulness. Intressant läsning.
Bilden kommer från Slottsträdgården Ulriksdal

Inga kommentarer: