09 januari 2009

Mina tankar 090109

Min blogg = mina tankar i bloggform och lite om det som händer i mitt liv

Tillbaka på jobbet idag. Vi hade en sjuk ssk så det blev telefonrådgivning för mej hela förmiddagen. På eftermiddagen hade jag egen tid eller adm tid. Hursomhelst var det riktigt trevligt att komma tillbaka till alla på jobbet. Jag har trevliga, positiva, vänliga och duktiga jobbarkompisar. Jag har ett bra jobb och jag jobbar tillsammans med bra människor. Dessutom hade vi fredagsfika idag. Gott som vanligt!

Ad var här på spagetti och köttfärssås ikväll. Han hann även med att dricka te med oss. Jag älskar att umgås med mina barn.

I helgen ska julen städas ut ur vårt hem.

Dagens bild är från Teneriffa. Vi åker snart dit. Hoppas att det blir lite varmare då. Nu är det bara 16 - 17 grader där

Inga kommentarer: