07 juni 2009

Långpromenad på landet

Idag har jag och min vän M (som har bloggen Promenader på landet) tagit en långpromenad på landet med våra kameror. Här börjar promenaden, utanför huset där M bor.
Vi går förbi många fina, gamla torp

Vi hinner prata igenom mycket på vår långpromenad. Men om M går för fort kan jag inte prata alls. M är 15 år yngre än mej och går väldigt fort. Men än så länge hinner jag med.


Både M och jag uppskattar naturen väldigt mycket. Vi är också glada över att vi verkligen ser det vackra.
Det är lugna och rofyllda omgivningar vi passerar på promenaden

Svensk lantlig sommaridyll

Nu är vi tillbaka igen. Vilken skön långpromenad och vilken trevlig pratstund. Dessutom en underbar naturupplevelse. När vi kommer fram tar jag bilen och åker tillbaka hem till mej.

4 kommentarer:

promenader på landet sa...

Hej! Jisses vilken fin promenadväg ännu finare på bild!! Ditt inlägg i dag är helt otroligt vackert, tack för sällskapet! Kram Ia

Anne-Lie sa...

Det är underbart med någon som kan njuta av nuet - det kan du!

Vackra bilder som lockar till promenixer -hos mig har det precis åskat och regnat! Men jag har hunnit med en liten runda!

Bea sa...

Tack för fina promenaden i bildväg :)
Hittade dig genom din väns länk - trevlig blogg du har!
Tack för titten! /Bea

♥ Fyra årstider sa...

Naturen är underbar och vår vän med:-) Min filt är köpt på loppis i affären i Önnebo..den är från Metha & Staffan..kostade 20:- och jag köpte 2..vilket kap va? De har sålt en del när de skulle flytta från affären.
Kram Lotta