29 juni 2009

Sommarkväll

Ikväll har vi varit på husvisning igen och tittat på huset. Jag tror att vi skulle trivas där med naturen som närmsta granne. Det var många besökare på visningen ikväll. Vi har bokat bankbesök ifall det skulle bli aktuellt att diskutera ett ev. köp. Det är verkligen spännande men vi känner oss ganska lugna. Efter husvisningen var vi hos mina föräldrar på te i deras trädgård.
Jag tog lite bilder i mina föräldrars fina och välskötta trädgård. De är 86 och 84 och jag är imponerad av att de orkar hålla ordning och ha det så fint.
De odlar grönsaker, blommor och potatis

Potatisen blommar

Av de svarta vinbären kommer det att bli god sylt till filen

Vi satt i trädgården under äppelträdet och fick te och goda mackor


Idag har jag pratat med Arwid som är tillbaka i Oslo igen. Det verkade som han hade haft det bra på "Peace and Love" i Borlänge. Han kommer kanske till M-by i helgen. Ev. kommer även min sambos barn till M-by och hälsar på i helgen. Vad roligt att vi får träffa nästan alla våra barn på samma helg.
Igårkväll träffade jag Adam som var här och åt mat tillsammans med oss. Han hade bråttom hem eftersom kompisarna väntade utanför hans lägenhet.
I morgon ska jag till Norrköping igen och träffa min "mentor" som ger mej s.k. chefshandledning.

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Hej! Vad fint V o G har det i sin trädgård jag tycker också det är fantastiskt att de orkar! Hoppas att huset blir ert om ni verkligen vill. Vi hörs! Kram Ia (du har ju också en väldigt snäll pappa...)