20 juni 2009

Midsommardagen

I morse gick jag upp 07.20 för att skjutsa Adam till sitt jobb. Jag gillar att skämma bort mina barn ibland. Det var en mycket lugn, fridfull och vacker morgon i M-by.
Igår började jag dagen med att åka ut på landet och plocka blåklint. Jag var också i mina föräldrars trädgård och plockade fina blommor. Adam kom hit på midsommarmat. På kvällen var han tillsammans med sina kompisar. Arwid firar midsommar i Strömstad. J och jag promenerade i skogen igårkväll. Vi plockade blommor, lyssnade på fåglarna och njöt av lugn och ro.
Dagens bilder är skogen på Midsommarafton. Jag tror att blomman är en Linnéa.

1 kommentar:

promenader på landet sa...

Hej! Det låter som ni haft en lugn och skön midsommarhelg! Vi är hemma igen och nu ska jag ta en promenad. Vi kanske kan gå någon kväll i veckan, men jag kan visst bara torsdag kan du? Kram Ia