03 februari 2010

After work

Att jobba upptar en stor del av livet. Som tur är har jag ett roligt och omväxlande jobb med lagom mycket ansvar. Jag har också fantastiskt trevliga och proffsiga jobbarkompisar med mycket humor. I morgon ska vi på jobbet ut och äta på kvällen. Det ser jag fram emot.

Idag fick jag resultatet av hur man bedömer mej som chef på mitt jobb (medarbetarenkät). Jag blev mer än nöjd och jätteglad. Jag som bara är en helt vanlig människa...
Dagens bilder är från sommarfesten med jobbet hemma hos en av mina jobbarkompisar, juni 2009.

3 kommentarer:

Bejans dagar sa...

Vadå bara!! Du är ju en helt fantastisk person, med massor av fina, goda och roliga sidor. Du är också en stark person med mycket erfarenhet och ödmjukhet inför livet. Min gulliga och högt älskade lillasyster.

♥ Fyra årstider sa...

Du är en chef med ett stort hjärta. Jag är stolt över att du finns nära mig.
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Vad härligt att få uppskattning för hårt jobb! Det är du värd! Jag känner igen känslan du skriver "jag är ju en vanlig människa" så känner jag också när jag får beröm. Kanske promenad på söndagkväll? Kram Ia