12 februari 2010

Glädjeämnen

Idag började dagen med besök hos min tandläkare. Allt var bra - inga hål. Nytt besök om c:a 1½ år. Det kändes skönt att jobbet med tandtråd och eltandborste lönar sig.

På söndag är det alla hjärtans dag. Hur man uppmärksammar det är upp till var och en. Vi ska till mina föräldrar på em. tillsammans med min äldsta syster och hennes familj. Mina föräldrar har bröllopsdag på Alla Hjärtans Dag. De har varit gifta i mer än 60 år.
J och jag har gett varann en romantisk weekendAmalias Hus i Gränna i maj
Dagens bilder kommer från www.norrgavel.se

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Tillhör dem som tagit en frisktandvårdsförsäkring, vilket innebär att jag betalar en avgift/år i tre år. I den kostnaden ligger ett tandläkarbesök och ett hygienistbesök vilket skulle varit dyrare än vad jag betalar under de tre åren - om något annat skulle hända ingår även det i försäkringen! Jag känner mig trygg och nöjd för jag tillhör skaran som ej gillar tandläkar ingrepp!

Må gott -♥-