14 februari 2010

Härlig söndag

I em har vi varit hos mina föräldrar som har 62-årig bröllopsdag idag. Vi har fikat, tittat på gamla kort och haft trevligt tillsammans. Dagens bild är på mina föräldrar från i somras då vi tog med dem till Varberg och trakterna omkring.
Idag har jag också gått långpromenad på landet med min vän M. Det var vackert på landet. Solen värmde och vi hörde lite fågelkvitter. Det blev c:a 10000 steg!
Snart åker Ar iväg på jorden-runt-resa (trots skadat knä...) Han och kompisen har en rese-blogg där man kan följa deras resa. Kompisen fick ju åka själv på första delen av resan eftersom Ar är skadad. HÄR är deras blogg.
Nu önskar jag er alla en bra vecka!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Vilken underbar bild på dina föräldrar - passar perfekt på Alla hjärtans dag-♥-
Ska kika in på grabbarnas reseblogg;-))

promenader på landet sa...

vilken härlig bild! Förstår att ni hade en mysig eftermiddag! Ha en bra vecka och tack för promenaden! Kram Ia