17 februari 2010

Våren

Jag som envist försöker hålla fast vid att vi har en underbar vinter i år med mycket snö och kyla börjar nu känna en intensiv längtan efter våren. Jag hittade i alla fall en fin vårbild bland mina bilder. 
Ikväll är jag hemma och tar hand om mej. Jag behöver vila och återhämtning. Det är intensiva dagar på mitt jobb periodvis. Många har frågor - jag har alla svar (?) - det är mitt jobb.
Ett sätt att få vila och återhämtning är att blogga. Det är alltid lika roligt. Kul att skriva i min egen blogg och att få besök. Det är roligt att hälsa på i era bloggar och att läsa om hur ni har det.
Nu väntar sängen och en bra bok!

1 kommentar:

S o F sa...

Vackert!

Konstigt nog längtar jag inte efter våren än...
Kanske har det att göra med att den tiden på året ofta känns lite jobbig för mig.

Hoppas du har en fin återhämtningskväll! :)